TWIST Chats with Cody Simpson!

Twist: Din YouTube-film Finding Cody är ute idag! Kan du berätta om det?

Cody Simpson: Det är en interaktiv film för mina fans. Det är resan av två fans som har utegångsförbud och de smyger ut ur huset och gör sitt bästa för att komma backstage och till konserten. Det kommer att vara coolt för mina fans kommer kunna åka med på resan och göra egne beslutningar!

Twist: Hur kom du på idén?

CS: Min chef faktiskt kom till mig med idén. Han var som, "Cody, vill du skådespela lite?" Jag svarade, "Ja, visst, ja!" Jag är alltid på att prova nya saker! Vi tänkte det ut typ av snabbt, fick det filmat, och nästa sak du vet, det är ute! Så det är ganska coolt.

Twist: Skulle du säga att skådespeleri är något du skulle vilja göra mer av i framtiden?

CS: Definitivt i framtiden. Jag har mitt som album kommer ut. Jag vill verkligen etablera musik sidan innan jag försöker ut till andra saker. Men jag ärligt talat så njöt jag verkligen av allt skådespeleri. Det var mycket roligt! Det kom typ av naturligt. Det var första gången jag hade agerat, så det är coolt!
 
Twist: Vilken var din favoritscen att filma?

CS: Jag fick sätta upp en riktig konsert som en del av filmen. Så vi gav faktiskt ut ett par hundra biljetter till fans som fick ta del av filmen. Och vi filmade det i Downtown Disney.

Twist: Paradise kommer ut snart! Är du förväntansfull?

CS: Jag är nervös och jag är exalterad. Jag ärligt talat inte riktigt vet hur man känner! Allt jag vet är att jag är övertygad om att musiken jag har skapat är bra och att jag tror på det, så jag hoppas bara att alla andra gör också! Jag är också nervös eftersom det kommer att vara det första som många människor hör av mig. Vi har tagit vår söta tid med det och jag har verkligen jobbat hårt på det och göra säkert att det är verkligen unikt för mig
 
 
TWIST: Du ska också gå på turné i Europa om ett par månader!

CS: Ja, i november. Jag släppte precis datumen, faktiskt. Jag gör 10 spelningar. Jag är ganska exalterad på att åka dit. Jag har aldrig varit i Europa tidigare.
 
Twist: Är du förväntansfull att se något speciellt medan du är i Europe?

CS: jag verkligen ser fram emot att åka till Paris, för jag har en ledig dag där. Men jag ser definitivt ser fram emot att Paris och London! Jag vet inte riktigt vad jag man ska förvänta sig, men jag är exalterad. Jag älskar att vara en "jet setter" till så ung ålder!
 
Twist: Kommer du att turnera i Amerika snart?

CS: Definitivt nästa år. Förmodligen runt februari eller mars.

Twist: Tack för att berättade allt!

CS: Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0