Cody Dishes On Dating!

Seventeen: Vi kan inte vänta för Paradise att komma ut! Vilka är några av dina favoritlåtar på albumet?

Cody Simpson: Jag gillar verkligen titellåten,"Paradise" Det handlar om att möta en tjej och allt om att henne är som ett paradis.
 
17: På tal om tjejer, skulle du någonsin dejta ett fan?

CS: Ja, det skulle jag! Jag skulle inte begränsa mig genom att säga att jag inte skulle dejta någon.
 
17: Vilken typ av tjejer du går för?

CS: Jag gillar tjejer som är som "laid back" och roliga att vara runt.
 
17: Vilka andra låtar på albumet ser du fram emot att andra människor ska höra?

CS: Jag gillar verkligen "Wish U Were Here". Det handlar om att vara på turné, men man saknar verkligen någon och önskar att hon var där med mig. Jag filmade in musikvideon på olika platser runt om i landet, där jag har varit på turné.

17: Har du någonsin gjort något romantiskt för en flicka?

CS: För Alla hjärtans dag, skrev jag min "crush" en låt och hade det professionellt inspelade. Jag släppte aldrig den eftersom jag ville att det skulle vara en låt bara för henne. Jag trodde det skulle vara mer speciell på det sättet.
 
-  www.seventeen.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0