Uppdatering:

Förlåt att jag inte har uppdaterat sen typ i lördags men jag har super mycket i skolan och just nu kommer skolan i första hand, vilket jag tror alla har som första val. Men jag ska försöka förbättra mig och uppdatera mer. Men det är snart höstlov och då ska jag försöka ta igen allt jag missat att blogga om. Förlåt, snälla sluta inte läs bloggen eller blir sura, jag ska uppdatera när jag får tid. Uppdaterar med något eller några inlägg idag och så men sen kanske till helgen, vi går se. Jag ville bara skriva berätta, men i alla fall bara så ni vet så kommer det mer uppdateringar snart. Glöm inte att kolla våran twitter: @aboutcody och tumblr: www.simpsonfashion.tumblr.com
 
 
Älskar er alla,
 
Swedish Cody Source

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0