Exclusive: Cody’s Album is Out TODAY + He Confesses Secrets!

BOP & TB: Vilken är en av dina personlig favoritlåt på albumet?

Cody: Jag älskar låten "Paradise." Det är en låt jag skrev på gitarren, och det är en cool liten sommar hit. Jag är ganska taggad för alla som kommer att höra att eftersom det är en av mina favoriter.

BOP & TB: Du ska göra några konserter med Justin Bieber i veckan. Är du nervös?

Cody: Jag är inte nervös. Jag är mer exalterad än något! Jag har verkligen fulländat mina shower i sommar - Jag har gjort det över 60 gånger. Det kommer att bli en rolig vecka!

BOP & TB: Vad vill du att dina fans ska känna när om de lyssnar Paradise?

Cody: Jag vill att de ska känna som om de är i paradiset. Paradiset är vad du vill att det ska vara. Alla har olika syn på vad paradis betyder för dem, så jag vill att mina fans att gå vilse i sin eget paradis när de lyssnar på låtarna.
- BOP and Tiger Beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0