Cody and Justin: BFFs on Tour?

"Jag fick umgås med Justin häromdagen i Vegas, definitivt som håller på att bli en bra kompis till mig," sade Cody. "Han gratulerade mig om upptränanden och grejer, men vi typ bara chillade, åkte vi det här hemsökta huset, det var bara chill. Vi är båda omgivna av musik så mycket, så när vi umgås är det bara två tonåringar. "
 
Cody hänger på Justin ett par andra av turnedatum, och han erkände att han var lite nervös för att spela för Biebers fansen, även om han har en ganska stor fanbase själv! "Jag var osäker på hur de skulle tycka om mig, men när jag kom ut där var hela arenan redan fullsatt, och oftast en timme eller så innan Bieber går på kanske hälften av det skulle vara full, men alla var där och alla var stog upp och kom in i min show, vilket är galet, " sade Cody.
 
Efter showen, sade Cody att fick han massor av tweets från nya fans som grattulerade honom till hans stora konsert och hans "awesome dans." Cody kom från scenen lika slagna med hans nya fans som de var med honom! "Jag var som," Det här är otroligt, jag älskar det här "," sade han.
 
- BOP and Tiger Beat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0