Radio Disney ska permiära Got Me Good.


Radio Disney har twittrat om det >> Could we BE more excited to welcome @codysimpson & @allisimpson to RD on Fri? Yes! When we Planet Premiere #GotMeGood! 3pm PT och #gotmegood Coming..this Friday. Got Me Good är alltså Cody's nya låt. 3pm PT är 00.00 svensk tid, klicka här för att komma till Radio Disneys hemsida. Det är världspremiär. Nu blir jag lite förvirrad, om ni kollar i bilden ovanför så står det Fredag 26 maj, men det är 25 maj imorgon. Men jag antar att dem har skrivit fel. Det är take over with Ernie D. 3pm ET 00.00 svensk tid och det är premiär av Got Me Good 4pm PT alltså 01.00 svensk tid om jag har förstått rätt. Jag kommer att lägga upp låten på bloggen om den finns på youtube sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0