Punk'd


Som ni vet så ska ju Cody vara med i Punk'd. Jag kollade på mtv's tv-tablå och det står att Punk'd har premiär 10 juni 21.30 och sen fortsätter det nästan varje dag mellan 20-23 på mtv. Men jag hittade ingen information om vilken säsong som börjar sändas då men jag gissar att det är säsong 9 eller vi får hoppas på det i alla fall. Cody ska vara med i säsong 9, vet inte vilket avsnitt just nu men det ska jag ta reda på. Avsnittet Cody ska vara med i sänds 17/6 i USA, så det måste sändas senare i Sverige. Mer info kommer senare ner jag vet mer, så kolla bloggen varje dag för mer information. Men jag ska försöka söka och se om jag hittar någon information när det sänds. *Uppdatering* Jag har sökt runt på internet och så och fick reda på att Cody ska vara med på 8:e avsnittet som Heather Morris är värd/håller i då. Joe Jonas och Emma Roberts kommer också bli "punk'd".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0