Händer inte så mycket på Simpson fronten just nu!

Just nu händer det inte så mycket på Cody fronten. Jag har letat i flera timmar och inte hittat något att blogga om! :( Kan inte göra så mycket än att vänta och se om det blir något att blogga om. Lovar att jag bloggar så fort jag hittar något. Hoppas ni inte tar illa upp. Men jag kan väl passa på att berätta för dem som inte vet eller hört att Codys album inte kommer släppas 5:e juni som sagt utan då släpps bara en 'preview' och sen någon gång i augusti eller senare så släpps hela albumet. Men som han har twittrat är albumet inte färdigt än och han jobbar stenhårt. Hans skivbolag sköt upp det några nån månad. Och det var säkert därför han släppte Angels & Gentlemen. Och jag har ju mina egna tankar om detta. Till exempel en vis Bieber ska släppa sitt album i juni också och jag tror de har gjort något för att det ska bli bättra och för att båda albumen inte ska släppas samtidigt. Jag tror Scooter är inblandad i det där eftersom han är manager för både Cody och Justin. Menar inget illa med detta bara har mina tankar och det är inget som jag vet om det är sant eller inte. Och jag menar inget illa mot Justin eller Scooter eller Codys skivbolag. Jag älskar själv Justin och hans låtar och Scooter är en underbar manager åt båda. Och Codys skivbolag verkar super bra det med. No Hate, hoppas ingen tar illa upp.
xoxo,
Swedish Cody Source

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0