Cody Simpson Talks New EP and Summer Vacation Plans at Album Release Party

























Cody Simpson hade en fest förra helgen för släppet av hans nya EP och vi var så där.

Frisläppande Festen var en "hit" och en massa människor dök upp, bland annat ryktas ex-flamman Kylie Jenner.

Hmm ...

Cody stannade för att prata med oss om sin nya EP och musiken skiljer sig från vad han har släppt tidigare.

"När jag mognar som person tror jag att min musik gör det naturligt med mig ... jag bara och se till att införliva mina australiska inspiration i det."

Han berättar också att vi kan förvänta oss den akustiska, chill låtar och det roliga, dans låtar också.

Låter bra för oss!

När det gäller hans sommar planer? Cody är semester planer inkluderar en turné med Big Time Rush!

Klicka här
för att se videon om den inte funkar att se.
~ www.cambio.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0