Cody Simpson Previews "Paradise"


Cody Simpson bjöd in vänner och familj att hans speciella album lyssnar fest på Casa Del Mar i Santa Monica, Kalifornien i lördags (19 maj) där Cody och Hallmark även lanserat senaste gadet, Band text som kommer att släppas senare i sommar, och Fanlala
var där mitt i all action!


Kändis gäster inkluderade Ashley Argota, Kelli Goss, Savannah Jayde, Allisyn Ashley Arm, Audrey Whitby, Madison Pettis, Chris Galya, Sterling Beaumon, Kendall & Kylie Jenner, Khloe Kardashian, Lamar Odom, och mycket mer!

Vi träffade Cody före sin särskilda uppträdande och han berättade även om han ser fram emot att uppträda, är han nervös för vad hans vänner och familj kommer att tänka. Men hans nerver visas inte när han blåste bort publiken! Codysjöng  några av hans gamla hittar som "On My Mind" och "All Day" och även två helt nya låtar för oss, "Gentlemen" och "Got Me Good".

"Från dethär nya album har jag jobbat en hel del på min akustiska gitarr och skrivit en massa låtar om mitt liv och vad som händer i det", säger Cody. "Det dödar mig att ha alla dessa låtar och inte kunna visa mina fans just nu men de kommer att kunna höra allt snart!"

Vi vet Cody jobbar verkligen hårt men hans syster, Alli Simpson, berättade för oss att bakom kulisserna, att Cody är bara en normal 15-årig pojke. "Han är en sådan goofball", säger Alli. "Han älskar att ha roligt, umgås med sina vänner, och han är bara en riktigt chill kille."

Alla stjärnor på röda mattan är stora Cody Simpson fans och alla berättade sina favoritlåtar Cody låtar. Madison Pettis favorit låt är "Angel", Allisyn Ashley Arm och Audrey Whitby kan inte sluta lyssna på "All Day" och Sterling Beaumon, Savannah Jayde och Kelli Goss all kärlek Cody första hit, "iYiYi."

Cody EP "Preview till paradiset" kommer att släppas den 12 juni och sedan fullängdare "Paradise" kommer att släppas senare i sommar. Du kan också fånga Cody i sommar på turné med Big Time Rush!
~ www.fanlala.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0