UPPDATERING!

Jag tänkte bara snabbt uppdatera er om vad som händer och varför det inte har varit några uppdateringar de sista månaderna. Jag vet att jag inte har bloggat men just nu har jag bara inte tid. Jag hinner inte, det är så mycket i skolan och jag har inte ens lust att blogga just nu. Jag har typ tappat lusten eftersom det tar sån himla tid. Jag vet ärligt talat inte vad som händer i Cody's liv just nu och jag saknar det inte heller. Jag vet inte ens om ni bryr er heller om jag uppdaterar eller inte, men jag tänkte skriva och säga det i alla fall. Jag vet inte riktigt hur framtiden ser ut, om jag har kvar bloggen, lägger ned den eller ger bort den till någon annan. Vad säger ni?

Love,
Swedish Cody Source

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA HA KVAR BLOGGEN.

2012-12-27 @ 12:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0