TWIST Exclusive: TWIST Chats With Cody Simpson!

Twist: Kan du berätta lite om Hallmark's text band?
CS: Texten Banden är verkligen coola för många av mina yngre fans som inte kan ha en telefon och de vill börja chatta genom tekniken. De kan stöta handleder och utbyta meddelanden och sånt, så jag tyckte det var riktigt coolt.

Twist: Har du användt Text Banded alls?
CS: Min lillebror älskar Text Banden. Han har använt dem lite och han har mycket roligt med dem. Jag spelar med honom lite med dem.

Twist: Om du var i samma ålder som, eller kanske lite äldre än din bror, vad är första skaen du skulle använda en text Band med?
CS: Kanske frågar en flicka ut på en första dejt. Du vet, jag önskar att jag hade den när jag var lite yngre, för jag skulle ha använt det till min stora fördel.

TWIST: Kan du berätta vad du ser fram emot att göra vid evenemanget i kväll?
CS: Jag gör en liten akustisk uppträdande. Det blir häftigt att bara chilla ut lite. Bara sitta ner med min gitarr och komma in i det.

TWIST: Kan du berätta lite om de kommande avsnitten av "Wish U Were Here?"
CS: Jag tror att nästa kommer att vara fokuserad kring Alli. Jag kan inte ge bort så mycket mer! Vi definitivt bara forsätta att ge mina fans att bakom kulisserna insikt om vad som händer på och allt det roliga att vi har på turné.

Twist: Jag vet att du också håller på med det sista finputsningarna med Paradiset, stämmer det?
CS: Albumet är ganska mycket klart! Vi har fortfarande fram till 2:a oktober för att få det hela klart. Jag är ganska exalterad! Vi har en hel del fantastiska dans låtar och en hel del riktigt bra, chill, strand poster. Jag är bara så förväntansfull för mina fans ska få att höra det!

TWIST: Kan du berätta en av de mest meningsfulla låtar som du har spelat in?
CS: "Wish U Were Here." Det är ungefär vad hela sommaren kampanjen är uppbyggd kring. Jag har bara riktigt fokuserad på den låten just nu går runt och uppträder den och säger till mina fans att begära det på radiostationer och på Radio Disney! Det har varit nummer ett på Radio Disney den sista veckan eller så. Så det är ganska coolt. Jag tycker det är något som många människor kan relatera till när de är borta och de är saknade vänner eller en flickvän eller en pojkvän eller vem det är.

Twist: Kan du berätta lite mer om vad det är som? Hur hanterar du när du missar folk?
CS: Det kan vara svårt då och då. Jag vet att jag har varit ute på vägen i ca tre månader och jag kommer att resa ganska mycket fram till slutet av året, så det inte bli svårt ibland. Bortsett från alla de fantastiska saker som händer, har du en stund där du missar en hel del av dina vänner, och jag tycker det är coolt för folk att ha en låt som typ band som alla tillsammans, men är också en riktigt rolig sommar jam.

Twist: När du tänker tillbaka nu, speciellt när du tittar på OS, har du någonsin har några andra tankar om att ge upp simning?
CS: jag ångrar definitivt inte det. "För vad jag gör just nu är så fantastiskt och jag skulle inte önska något annat." Jag saknar att simma mycket och man vet aldrig vad som kan hända i framtiden. Ingenting är omöjligt och det är aldrig för sent för saker. Just nu, lever jag mina drömmar. Men vi får se vad som händer. Jag vill inte säga för mycket.

Twist: Simmar du fortfarande?
CS: Nej, jag egentligen inte, jag har inte riktigt tid att göra det. Det är tidskrävande, men varje gång och då och då är jag i  poolen och simmar ett par varv och sånt. Men är jag glad för många av mina kompisar som har kommit med i  laget. En av mina kompisar fick faktiskt silvermedalj i bröstsim i OS. Jag är förväntansfull för honom!

Twist: några kommande projekt?
CS: Om du inte har kommit ut till en showen, kom ut och se turen. Jag bara glada för min album att komma ut!

TWIST: Tack så mycket för att du tog dig tid att prata med oss Cody!
CS: Definitivt! Tack igen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0