TWIST Exclusive: TWIST Chats With Cody Simpson at Toys R' Us!

CodyExcl.jpegVi hade en fantastisk tid att umgås med Cody Simpson på lördagen vid en signering Toys R 'Us i Rockaway, New Jersey! Butiken var packad, och några tjejer hade till och med väntat i linje sedan klockan 8:00 ! Whoa! Cody var så peppad att träffa alla sina fans, och han kunde inte vänta med att berätta för att TWIST om hans heta nya mixtape, hans kommande album Paradise och även vad hans favorit Justin Bieber låt är! "Det var inte min avsikt till en början att lägga ut en mixtape med det hela," Cody urholkat. "Men jag bestämde mig ..." Varför vi inte göra det till en cool projekt för mina fans? "Och som för Paradise? "Räkna med en riktigt rolig sommar album", berättade han . "Jag tror att det finns grejer för alla på det!" Awesome! Cody var för rolig och ville prata med oss ​​sittande i ride-on leksaksbilar! LOL! Kolla in vår exklusiva intervju med Cody nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0