Tolv saker om Cody Simpson


Engelska: Learn twelve things about music artist, Cody Simpson. We recently caught up with music artist and 'PrankStars' guest star, Cody Simpson, and he told us twelve things about himself that you might not have known.
  • I love to surf.
  • I hate cheese.
  • I love to golf, and improve my game.
  • I love to sing, all day, everyday.
  • I love milkshakes.
  • I put ketchup on everything.
  • My favorite television show is 'The Mentalist.'
  • I love hanging out with my friends.
  • I used to be a national swimming champion back in Australia.
  • I love to relax on the beach.
  • I love long boarding.
  • English is my favorite subject in school.
Svenska: Lär dig tolv saker om musik artisten, Cody Simpson. Vi fångade nyligen upp med musik artisten och 'PrankStars' gäst stjärnan Cody Simpson, och han berättade tolv saker om sig själv, som du kanske inte har visste.
  • Jag älskar att surfa.
  • Jag hatar ost.
  • Jag älskar att golf och förbättra mitt spel.
  • Jag älskar att sjunga, hela dagen, varje dag.
  • Jag älskar milkshake.
  • Jag satte ketchup på allt.
  • Min favorit tv-show är "The Mentalist".
  • Jag älskar att umgås med mina vänner.
  • Jag brukade vara en nationell simning mästare tillbaka i Australien.
  • Jag älskar att koppla av på stranden.
  • Jag älskar långa boarding
  • Engelska är mitt favoritämne i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0