J-14.com: Exclusive Q&A with Cody Simpson

Svenska: Det är en stor vecka för Cody Simpson - hans nya EP: Coast to Coast kom ut och han är är en stjärngäst PrankStars på fredag​​! utställningen bjuder Cody hans största fan att komma upp på scenen under en speciell akustisk konsert, men hon får mer än hon väntat sig när hon får veta att prestandan är direktsänds över hela världen. J-14 talade enbart till Cody om PrankStars och Coast to Coast!


J-14: Är du en pranker i verkliga livet?
Cody Simpson: Ja, jag definitivt inte vilja ta livet för allvarligt alls.

J-14: Vad är det mest episka prank du någonsin drog på någon?
Cody: Jag satte plastfolie under locket på toaletten, så det ser ut som du tänker på en vanlig toalett, men det går inte hela vägen ner.

J
-14 Vad är den största prank som någonsin dragits på dig?
Cody: Min syster en gång skära ut den här stor affisch av mig själv i J-14 och hon satte den på taket av min bunk [på min turnébussen]. Så jag vaknade och såg den här i naturlig storlek ansiktet på mig själv! Jag trodde faktiskt att det var en spegel när jag först fick upp och jag var som, "Är jag klädd i det just nu?"

J
-14 Vad var det bästa med att vara PrankStars?
Cody: Jag tror att den bästa delen av de upptåg jag drog var att se hennes ansikte när hon fick reda på att det var filmat på tv och att det skulle bli på Disney Channel.

J-14: Kan du berätta om din nya låten "inte bara du" bort av Coast To Coast?
Cody: Jag verkligen älskar den låten och jag var riktigt känslomässigt inspelningen. Det låtskrivare som jag jobbade med tog verkligen ut den känsla i rösten berättade för mig att gå tillbaka till en tid då jag verkligen kändes som att jag verkligen sjungit från den platsen så det var riktigt häftigt att kunna göra det.

Engelska: It's a big week for Cody Simpson -- his new EP Coast to Coast came out and he's guest starring PrankStars on Friday! On the show, Cody invites his biggest fan to come up on stage during a special acoustic concert, but she gets more than she bargained for when she learns that the performance is being broadcast live worldwide. J-14 spoke exclusively to Cody about PrankStars and Coast to Coast!

J-14: Are you a prankster in real life?
Cody Simpson:
Yeah, I definitely don't like to take life too seriously at all.

J-14: What's the most epic prank you've ever pulled on someone?
Cody:
I put clear Glad Wrap underneath the lid of the toilet, so it looks like you're going on a regular toilet, but it doesn't go all the way down.

J-14 What's the biggest prank that's ever been pulled on you?
Cody:
My sister once cut out this big poster of myself in J-14 and she stuck it on the roof of my bunk [on my tour bus]. So I woke up and saw this life-size face of myself! I actually thought it was a mirror when I first got up and I was like, "Am I dressed in that right now?"

J-14 What was the best part of being on PrankStars?
Cody:
I think the best part of the prank I pulled was seeing her face when she found out it was filmed on TV and that it was going to be on Disney Channel.

J-14: Can you tell us about your new song "Not Just You" off of Coast to Coast?
Cody:
I really love that song and I was real emotional recording it. The songwriter that I worked with really brought out the emotion in my voice telling me to go back to a time when I really felt like that and I really sung from that place so it was really cool to be able to do that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0