'Did You Know' with Cody Simpson


Engelska
:
Over the summer I discovered an amazing young singer named Cody Simpson, and I was so excited for him to make his US television debut on my show! While he was here, I went through his wallet and here's what I found out about him.

Cody is from Gold Coast, which is a city in Australia that's on the coast. It's also made entirely of gold.

He started posting videos on YouTube in 2009 and since then he's gotten over 88 million views. Which is impressive, since there isn't a sneezing panda in any of his videos.

Cody can do 21 different accents. I can only do two; English, and the one over the one over the "e" in fiancé.

I'm glad Cody performed on my show, and I love the giant koala he gave me. Thanks for dropping by, Cody! If you're missing six dollars from your wallet, Tony took it.

Svenska:

Under sommaren upptäckte jag en fantastisk ung sångare som heter Cody Simpson och jag var så upphetsad för honom att göra sin amerikanska TV-debut på min show! Medan han var här, jag gick igenom hans plånbok och här är vad jag fick veta om honom.

Cody är från Gold Coast, som är en stad i Australien som är vid kusten. Det är också helt i guld.

Han började publicera videoklipp på YouTube år 2009 och sedan dess har han fått över 88 miljoner visningar. Vilket är imponerande, eftersom det inte finns en nysanade panda i någon av hans videor.

Cody kan göra 21 olika accenter. Jag kan bara göra två, engelska, och en över en över "e" i fästman.

Jag är glad Cody uppträde på min show, och jag älskar den jätte koalan han gav mig. Tack för att släppa, Cody! Om du saknar sex dollar från din plånbok, tog Tony dem.

- The Ellen Show

p.s Det är Alli som kan göra 21 olika accenter. Alla blandar alltid ihop det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0