WLOX Intervju + föreställnings Video!

Det var tårar, skrik och praktisk panik när australiska popstjärnan Cody Simpson var med på en gratis mini-konsert för södra Mississippi fans tisdag kl Edgewater Mall i Biloxi.

D.J. Mason från 107,1 The Monkey, som stod värd för showen, sade: "Han är den australiensiska motsvarigheten till Justin Beiber."

Simpson sade allt detta plötsligt, global uppmärksamhet inte ens känns verkligt.

"Det är otroligt, du vet," Simpson sa WLOX News. "Allt gick så fort. Den är fylld här ute."

Mega fans Erika Martin och Rosalie Carrol sade: "Han är, typ, otroligt. Helt talangfull. Hans ögon är underbara. Han är perfekt!"

Mellan skriker, sa bästa vänner Katie lamm och Madison Foremen "Han är fantastisk, han är awesome. Han har allt!"

Några gästspel på Disney Channel och musikvideor på YouTube, höjden himlen anspråkslösa 14-årige till global stjärnstatus.

Han är fortfarande i misstro om hur det hela hände och sade: "Egentligen har jag ingen aning. Makten över internet, antar jag."

Fan April Hardin kunde inte tro att hon var på väg att se sin favorit sångare inta scenen.

"Jag älskar honom så mycket eftersom han är så söt, och jag älskar hans låtar!"

Han började utföra andra artister låtar och nu har ett band och musik av hans egna.

"Jag arbetar bara hårt och tro på mig själv, och du vet, saker händer. Och jag är bara så tacksam."

Copyright 2011 WLOX. All rights reserved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0