Joe Jonas pratar om att arbeta med Cody

Joe Jonas har vuxit fram med ett nytt utseende, ett nytt solo karriär, och nu hör vi att han funderar på att gå tillbaka till skådespeleri.
"Det är en roll som jag har skapat med min vän", avslöjade Joe. "Jag har haft denna idé länge och väl, han är en känd filmproducent så vi gillar," Låt oss bara få en författare och få det att hända. "Han gör ett bra jobb och verkligen nära att färdigställa den slutliga utkast. Vi får se hur skivan spelas ut och sedan ta två månader att filma den nya filmen. "
Joe talar också om sin dröm samarbete med Adele. "Jag har varit en stor beundrare av hennes under en lång tid," Joe förklaras. "Hon är otroligt. Hon kan bara sitta där och sjunga och hon kommer att döda den. "
De två av dem tillsammans skulle vara helt awesome!
Joe har sammanställt över 20 extra låtar som han hoppas andra sångare kan använda för sina egna album.
"De är ute för människor", sa Joe. "Om en konstnär vill använda dem som är typ av tanken, som någon som Cody Simpson."
Vi älskar den idén! Förhoppningsvis Joe når ut till Cody med sitt förslag!
-
http://www.asweetbeat.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0