Tävling att Gästblogga hos oss!


Nu har vi bestämt att en ska få gästblogga hos oss i 2 dagar dag. Men det finns några vikitga punkter för att du ska få gästblogga hos oss!
*Ta det seriöst och leta fakta på många olika sidor!
*Inte kopiera från andra Cody bloggar! Du får ta fakta från Cody's hemsida http://codysimpson.com
*Minst göra ett inlägg per dag.
*du måste minst vara 13 eller född år 1998.

Du har en större chans om du skriver om våran blogg på din twitter eller blogg.
På grund av säkerhetsskäl kommer du få skicka ditt inlägg till våran mail och sedan publicerar vi inlägget på bloggen. Våran mail är [email protected]
Skriv i en komentar om du är intresserad. Skriv din mail, Namn(förnamn räcker)+ ålder,twitter eller blogg om du har eller tänker skriva om våran blogg. Vinnaren kommer utses senare i veckan.

p.s Vi kommer ha denna tävling varje vecka. Så om du inte vinner den här gången så har du chans nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Hannah Bieber Simpson

Jag skulle JÄTTE gärna vilja gästblogga här!

Mail: [email protected]

Namn:Hannah

Ålder: 13

Twitter: @hannahforsberg

Blogg: Ingen



Tack på förhand :)

2011-07-18 @ 19:29:23
Postat av: Toril

Det skulle va kul :))

[email protected]

13 år

www.twitter.com/iSimpsonSyndrom

toriljohansson.devote.se xx

2011-07-21 @ 18:23:13
URL: http://www.twitter.com/iSimpsonSyndrom
Postat av: Emilia

hej

jag skulle kunna gästblogga här om man får något jag är ganska duktig på att blogga om kändisar och har själv några bloggar om olika kändisar. om ni vill så skulle jag kanske få en desing av dig eftersom jag bloggade här men du behöver inte men det skulle uppskattas och ni skulle få en stor länking



maila mig om du vill så kan vi snacka mer för jag kan göra något annat för dig och få en design t ex länka din blogg på många bloggar, twitter och facebook! :)

http://twitter.com/#!/Emiliaohman

2011-07-21 @ 18:58:23
URL: http://beliberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0